Marketing voor koren: Geen Kunst Aan!

Geplaatst op 16-04-2018 door Redactie

Webinar 25 april 2018, 20:30 uur
Onze gast is Roy Voogd, musicus en marketeer.


Gebruik je met name facebook en mailings om je koor en je concerten onder de aandacht te brengen en te houden? Maar is dat alles wat je kunt doen? Zijn er andere beproefde marketing methoden om je te onderscheiden, nieuwe leden aan je te binden en je publieksbereik te vergroten? Hierover gaat het in dit webinar.
Het webinar is gratis te volgen op onze facebookpagina en is interactief.

  • Roy Voogd - musicus en marketeer

    Roy Voogd sloot in 1994 zijn studies aan het Conservatorium van Hogeschool Alkmaar af als koordirigent en schoolmusicus. Op Nyenrode Business University volgde Roy in 1998-1999 op uitnodiging de opleiding voor general management. Midden op de brug tussen kunst en bedrijfsleven geeft hij op eigen wijze invulling aan ondernemerschap en artistiek leiderschap. Roy is dirigent van Goois Vocaal Ensemble, Kranenburg Vocaal Ensemble en kamerkoor Canto Chiaro. Hij richtte GO! Opera op om complexe grootschalige operaproducties op bijzondere locaties voor regionale koren mogelijk te maken. Daarnaast heeft hij Koorbusiness opgericht, een samenwerkingsverband van professionele musici met verstand van zaken.

  • Herinnering voor het geplande webinar

    Wil je een herinnering ontvangen zodat je het webinar niet mist? Klik dan hier en stel de herinnering in.

« Vorige
Bericht 3 van 18
Volgende »